Retail Congress

25 września 2014r., Warszawa

 

Tematyka wydarzenia będzie poświęcona rozwojowi branży handlu detalicznego oraz technologiom wspierającym zarządzanie sieciami handlowymi. Specjalistyczne panele ekspertów, pomogą przeanalizować tematy uważane za fundamentalne, dla dokładnego zrozumienia branży retail oraz FMCG. Prelegenci podzielą się doświadczeniami i case study. Konferencja będzie dniem pełnym inspiracji. Dostarczy cennych narzędzi, generujących zwrot z inwestycji, wiodących koncepcji, porad i strategii. Udział w wydarzeniu będzie szansą na spotkanie kluczowych graczy branżowych, którzy mogą pomóc w zwiększeniu jakości i efektywności biznesu.

Kluczowe zagadnienia:

• Najnowsze trendy technologiczne, kształtujące świat handlu detalicznego.
• Budowanie zaufania konsumentów.
• Najbardziej efektywne kanały komunikacji z klientem.
• Sposoby włączenia programów lojalnościowych do kluczowych punktów sprzedaży.

Zagadnienia poruszane podczas  wydarzenia:

ROZWÓJ BRANŻY RETAIL:

  • obecna sytuacja rynku oraz kierunki rozwoju Retail w Polsce i Europie;
  • strategie międzynarodowych sieci handlowych;
  • rozwój modeli franczyzowych oraz ich wpływ na polski handel;
  • wykorzystanie e-commerce do wsparcia sprzedaży w kanale tradycyjnym;
  • strategie kształtowania polityki cenowej;
  • zachowania zakupowe oraz trendy na rynku detalicznym w Polsce;
  • zapobieganie stratom w łańcuchu dostaw;
  • trendy na rynku marek własnych;
  • case study, success stories - doświadczenia i dobre praktyki.

TECHNOLOGIE DLA BRANŻY RETAIL:

  • systemy informatyczne dla branży handlowej w obszarach:
    •  zakupów,
    • sprzedaży,
    • marketingu,
    • logistyki,
    • księgowości, 
    • administracji,
    • zarządzania,
    • komunikacji,
    • digital signage dla handlu - nośniki, odtwarzacze,  systemy dystrybucji, oprogramowanie;
    • rozwiązania RFID i automatycznej identyfikacji produktów;
    • rozwiązania business intelligence, CRM, e-commerce, sales force;
    • systemy geolokacyjne i liczenia klientów;
    • rozwiązania marketingowe oraz promocyjne dedykowane branży Retail;
    • social commerce, systemy lojalnościowe;
    • systemy do zarządzania magazynem, zapasami i asortymentem, łańcuchem dostaw
    • cloud computing - innowacje w handlu detalicznym

Strona internetowa wydarzenia: http://retailcongress.pl

Udział w konferencji jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz  rejestracyjny!

Ilość miejsc ograniczona. Organizator zapewnia przerwy kawowe oraz komplet materiałów konferencyjnych.

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies w celach analitycznych. Korzystanie, bez zmian ustawien w uzywanej przez Panstwa przegladarce internetowej oznacza zgode na wykorzystywaniecookies i zapisywanie ich w pamieci urzadzenia.W kazdej chwili mozna zmienic ustawienia cookies na poziomie swojej aplikacji. Informacje o cookies: Polityka prywatnosci.

Akceptuje cookies z tego serwisu.

EU Cookie Directive Module Information